Szerviz

Szervizelt márkák:

  • Chicco
  • Maxi-Cosi
  • Quinny
  • Intex
  • Asalvo

Garanciális ügyintézés

Garanciális esetben a vásárló intézheti az ügyet a viszonteladó bevonásán keresztül vagy közvetlenül a cégünknél. Ez esetben a vásárló írjon a babycare@babycare.hu központi címre, küldje el a számla és/vagy jótállási jegy másolatát (fényképét), a hibás termékről készített képeket. A vásárló adja meg a nevét, címét és telefonszámát az ügyintézés érdekében.

Nem garanciális - alkatrész vásárlás, rendelés, beszerelés:

Nem garanciális alkatrészigény vagy javítási igény esetén a legjobb, ha a vásárló az ügyet közvetlenül a cégünkkel való kapcsolatfelvétellel intézi.

A vásárló írjon a babycare@babycare.hu címre. ha van számla és/vagy jótállási jegy, még ha már nem is érvényes a garancia, a másolatát (fényképét) küldje el. valamint küldje el a hibás termékről készített képeket. A vásárló adja meg a nevét, címét és telefonszámát az ügyintézés érdekében.

A terméket csak akkor kell eljuttatni a szervizbe, ha a szerviz ezt kéri!

Ha személyesen hozza be a hibás terméket (Intex, Chicco, Maxi-Cosi, Quinny, Asalvo márkák):

A szerviz munkanapokon üzemel.
Ha az ügyfél/fogyasztó személyesen hozza be a hibás terméket a szervizbe, szükséges mobiltelefonon előre egyeztetni az időpontot.

cím: 2040 Budaörs, Gyár u. 2. BITEP Ipari Park
GPS: 47.4677587189,18.8925783762
Az ipari parkon belül ezt a címet keresse: Bánky Donát úton a 24-es épület.

Nyitva: H-Cs 8-16 óra, P: 8-14 óra, Szo-Vas: zárva

Szerviz telefon: +36302287761   
Raktári adminisztráció telefon: +36302280750

GLS-futárral beszállítás és visszaszállítás utánvéttel: 2800 Ft bruttó. Ez esetben az ország bármely részéről beszállítjuk a terméket, de a vásárlónak gondoskodnia kell a termék megfelelő méretű dobozba helyezéséről, mert a futárnál nem lesz csomagolóanyag!

Egyes esetekben csak a szerviz cserélheti ki az alkatrészt, mint pl. biztonsági gyerekülés biztonsági övrendszere, ilyenkor a terméket a szervizbe mindenképpen el kell juttatni. 

Más esetekben a vásárló maga is kicserélheti az alkatrészt, pl. tesztilhuzat-csere, de kérésre a szerviz a szerviztelephelyen beszereli/felszereli a megvásárolt alkatrészt.

Szervizdíj javítás/csere esetén:

Garanciális időn belül javítás/csere: ingyenes.

Garancián túli javítás:  

A vásárló fizeti az alkatrész árát, a munkadíjat, az oda-vissza szállítási díjat, illetve ezek közül azt, amelyikre szükség van a javításhoz.

15 perc munka díja: 1250 Ft / 15 perc (ez az alap munkadíj - nem garanciális)
30 perc munka díja: 2500 Ft / 30 perc
45 perc munka díja: 3750 Ft / 45 perc
60 perc munka díja: 5000 Ft / 60 perc

Az árak ÁFA-val értendők.

Az alkatrész ára:

Az alkatrészek viszonteladása nem lehetséges! Ezért jobb, ha a vásárló felveszi cégünkkel közvetlenül a kapcsolatot. Mivel nagyon sokféle alkatrész van, ezért azokat csak nagyon korlátozottan tudjuk kitenni a weboldalakra, így a vásárló csak közvetlenül a Babycare Int.Kft-től, mint Szerviz és Márkaképviselettől vásárolhatja meg. Kérjük ebben vásárlóink és viszonteladóink megértését!

Egyes alkatrészek, melyeket inkább tartozéknak nevezhetünk, megtalálhatók a www.chicco.hu és www.maxi-cosi-shop.hu kisker márkaoldalainkon, melyeket a vásárló maga is ki tud cserélni a terméken. 

Jótállás, Kellékszavatosság, Termékszavatosság fogalmak, Garanciális és nem-garanciális panaszkezelés további tudnivalókért kattintson a címre!